Znajdź odpowiedź na najczęściej zadawane pytania

Produkt

Dajemy naszym Klientom 24 miesiące gwarancji na kupowane meble.

Niestety, nie posiadamy ekspozycji i stacjonarnych salonów sprzedaży.

Niestety, nie produkujemy mebli na wymiar. W wybranych modelach mebli można wybrać tkaninę, kolor nóżek.

Instrukcja montażu jest dołączona do mebla.  

Wymiary paczek zależne są od wybranego mebla. Jeśli potrzebujesz takiej informacji, skontaktuj się z nami (e-mail: biuro@tapiko.pl).

To zależy od wybranego mebla: meble dostarczane są w całości (wybrane sofy, fotele) lub w paczkach do samodzielnego montażu. O szczegółach dowiesz się, kontaktując się z naszym BOK.

Stronę mebla należy określić, stojąc na wprost mebla. Jeśli wystająca część mebla jest po prawej stronie, wtedy narożnik jest prawostronny. Jeśli jest po lewej stronie – narożnik jest lewostronny.

W większości mebli oferujemy do wyboru konkretną tkaninę. W niektórych naszych modelach możesz wybierać spośród różnych grup: I grupa cenowa to podstawowa grupa tkanin obiciowych. Ta grupa tkanin jest tania, ale co za tym idzie z reguły cienka, niezbyt trwała i posiada dość niską odporność na zabrudzenia. Łatwiejszymi do czyszczenia materiałami są tkaniny z II grupy cenowej, które cechują się lepszymi właściwościami. Materiały te są znacznie grubsze i sztywniejsze. Ich dodatkowym atutem jest zwiększona odporność na ścieranie oraz zmechacenia. Cena produktu może ulec zmianie w związku ze zmianą grupy tkanin. III grupa tkanin to tkaniny wyższej jakości, które charakteryzują się wysokimi parametrami. Wybierz grupę tkanin, która spełnia Twoje oczekiwania.

Narożnik uniwersalny to produkt, którego stronę określasz podczas pierwszego montażu. To Ty decydujesz, która strona mebla wpasuje się w Twoją przestrzeń. Jednak po dokonaniu pierwszego montażu mebel będzie już posiadał otwory, których nie można usunąć.

Składanie zamówień

W sklepie internetowym:
Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie, wybierz interesujący Cię produkt oraz jego parametry (kolor, stronę, rodzaj tkaniny, wypełnienie, itp.) zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Następnie dodaj produkt do koszyka. Uzupełnij dane adresowe i zaznacz sposób dostawy, jaki preferujesz. Wybierz najwygodniejszą formę płatności oraz w odpowiednim miejscu potwierdź akceptację regulaminu sklepu. Przed kliknięciem “POTWIERDŹ ZAKUP” upewnij się, czy wszystko się zgadza. Gotowe! Twój mebel w ciągu kilku dni roboczych trafi do Ciebie.

Telefonicznie:
Przygotuj nazwę mebla oraz niezbędne informacje (kolor, wypełnienie, kolor nóżek, system rozkładania, którym jesteś zainteresowany). Będziesz również poproszony o podanie wszystkich danych osobowych (imię, nazwisko, adres, nr tel oraz adres mailowy). Wszystko to możesz podać w czasie rozmowy telefonicznej z naszym konsultantem, który przyjmie Twoje zamówienie.

Aby anulować złożone zamówienie, napisz do nas wiadomość na adres kontakt@tanie.to lub zadzwoń.

Nie. Raz złożonego zamówienia nie możesz modyfikować. Możesz np. anulować pierwsze zamówienie, a następnie złożyć kolejne zamówienie. Wszystkie wątpliwości rozwieją nasi konsultanci z BOK.

Po wyznaczeniu terminu dostawy otrzymasz sms ze wszystkimi informacjami. Jeśli potrzebujesz takiej informacji, skontaktuj się z BOK. 

Maksymalny czas dostawy (włączając przygotowanie towaru, przekazanie przewoźnikowi oraz doręczenie) wynosi ok. 10 dni roboczych. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu złożenia pełnego zamówienia oraz uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

Płatność

Niestety nie.

Za zakupy w naszym sklepie można zapłacić: gotówką przy odbiorze mebla, przelewem tradycyjnym w banku, Autopay– szybką płatnością online.

Zamówienie do nas dociera, jednak nie jest opłacone. Jeśli zauważysz, że płatność nie powiodła się, prosimy wybrać inną formę płatności, skontaktować się z bankiem lub z BOK.

Jeśli przy składaniu zamówienia podasz podane poprawne dane, w tym NIP – wystawimy fakturę (otrzymasz ją przy płatności elektronicznej od razu po opłaceniu zamówienia; przy pobraniu – po dostarczeniu mebla).

Meble dostarczane są kurierem i niestety nie wszystkie firmy mają opcję płatności kartą. Nie wszyscy kurierzy posiadają terminale.

Dostawa

Maksymalny czas dostawy (włączając przygotowanie towaru, przekazanie przewoźnikowi oraz doręczenie) wynosi ok. 10 dni roboczych. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu złożenia pełnego zamówienia i uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

Tak, nie płacisz za dostawę.

Tak, nasze produkty dostarczamy do klientów na terenie całego kraju.

Po wyznaczeniu terminu dostawy otrzymasz sms ze wszystkimi informacjami. Jeśli potrzebujesz takiej informacji wcześniej, skontaktuj się z BOK..

Jeśli zaproponowany termin dostawy Państwu nie odpowiada, proponujemy nowy termin. Może to jednak wydłużyć proces dostawy, a wyznaczenie nowego terminu może potrwać do 7 dni roboczych (od daty wyznaczonej za pierwszym razem).

Niestety, nie ma możliwości wybrania dnia i godziny dostarczenia zamówienia. Do 3 dni przed przyjazdem spedycja poinformuje Cię o planowanym dniu i przedziale czasowym dostawy.

O terminie informujemy klientów w smsie wysyłanym na numer telefonu podany przy zamówieniu. Wyznaczony jest 4-godzinny przedział czasowy, w którym kierowca powinien pojawić się z dostawą. Kierowca może zadzwonić np. 1 godz. przed dostawą i poinformować o przybliżonej godzinie dostawy jeśli zgłosisz taką prośbę przy składaniu zamówienia. W wyjątkowych sytuacjach możesz też skontaktować się z naszym kierowcą w dniu dostawy.

Niestety, nie oferujemy usługi recyklingu starych mebli.

Niestety, nie ma możliwości odbioru osobistego w siedzibie firmy.

Większość oferowanych produktów dostarczamy w kilku elementach do samodzielnego montażu. Ilość paczek zależna jest od kategorii oraz modelu, który został wybrany.

Realizujemy dostawy głównie na terenie kraju. Jeśli potrzebujesz wysłać mebel poza granice kraju skontaktuj się z BOK.

Tak, ok. 3-4 dni przed planowaną dostawą klient otrzymuje od nas wiadomość sms o dniu dostawy. Podajemy 4-godzinny przedział czasowy, w którym mebel powinien zostać dostarczony. Prosimy też o potwierdzenie terminu.

Niestety nie oferujemy usługi wniesienia mebli.

Reklamacja

Jeśli chcesz złożyć reklamację na zakupiony produkt, napisz do nas wiadomość na adres reklamacje@tapiko.pl. Pamiętaj o dołączeniu w wiadomości opisu reklamowanego produktu oraz dokładnych i wyraźnych zdjęć uszkodzeń (zrób zdjęcia z bliska i z daleka). Staramy się odpowiadać na zgłoszenia reklamacyjne najszybciej jak to możliwe.

W momencie reklamacji lub zwrotu prosimy o odpowiednie przygotowanie całego produktu lub reklamowanych elementów oraz właściwe zabezpieczenie ich np. folią stretch i kartonem. Prosimy również o wydanie produktu/elementów kierowcy w dniu odbioru. Kierowca nie odbiera mebli/elementów z domu/mieszkania.

Tak, możesz korzystać z mebla.

Zweryfikuj najpierw w instrukcji montażu, czego potrzebujesz. Sprawdź następnie, czy paczki montażowe lub poduszki znajdują się w skrzyni/ pojemniku na pościel. Jeśli nie znalazłeś niezbędnych elementów, skontaktuj się z naszym BOK lub działem reklamacji..

Zwrot

Zależnie od sposobu, w jaki dokonana została płatność: pobranie – zwrot gotówki, płatność przelewem – zwrot na konto.

Zwrot środków nastąpi po powrocie mebla do siedziby firmy (zwykle następuje to w ciągu 7-14 dni). Jeśli masz jakieś wątpliwości, skontaktuj się z nami.

Oczywiście, w naszym sklepie masz 14 dni na zwrot produktu. W pierwszej kolejności poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy zakupu poprzez wiadomość e-mail na adres reklamacje@tapiko.pl. Po otrzymaniu wiadomości odpiszemy najszybciej jak to możliwe, a dział logistyki rozpocznie planowanie terminu odbioru mebla. Jeśli masz jakieś wątpliwości, skontaktuj się z nami.

Jeśli zdecydowałeś/aś się na zwrot mebla, bardzo prosimy o odpowiednie przygotowanie go do transportu i zabezpieczenie mebla np. poprzez owinięcie go folią stretch i zabezpieczenie newralgicznych miejsc kartonem. Prosimy również o wydanie produktu lub np. elementów przeznaczonych do zwrotu kierowcy w dniu planowanego odbioru. Kierowca odbierze mebel przed budynkiem.

Tak. Odbieramy od naszych klientów zwracane meble. Jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości – skontaktuj się z nami.

Najpierw należy rozmontować mebel do początkowego kształtu. Przygotowane elementy należy owinąć np. folią stretch i odpowiednio zabezpieczyć kartonem.

To zależy od czasu użytkowania. Takie przypadki rozpatrywane są indywidualnie. Prosimy o kontakt z BOK lub działem reklamacji: reklamacje@tapiko.pl.

Nasi Klienci mają 30 dni na zwrot mebla